- Pérez-Sánchez, Modesto; Sanchis, R.. (2021) Sustainable Development Goals integrated in Project-based Learning in the Mechanical Engineering Degree . INTED proceedings (Online)7480 – 7487. (descarga artículo)
- Pérez-Sánchez, Modesto; Mula, Josefa; Díaz-Madroñero Boluda, Francisco Manuel; Sanchis, R.. (2020) Perception of Innovation within Engineering Degrees. Study at the Higher Polytechnic School of Alcoy-UPV. Modelling in Science Education and Learning, 1 (13), 5 – 12. 10.4995/msel.2020.12103.
- Pérez-Sánchez, Modesto; Díaz-Madroñero Boluda, Francisco Manuel; Mula, Josefa; Sanchis, R.. (2020) The Sustainable Development Goals (SDGs) Applied to Higher Education. A Project Based Learning Proposal Integrated with the SDGs in Bachelor Degrees at the Campus Alcoy (UPV). EDULEARN Proceedings (Internet)3997 – 4005. 10.21125/edulearn.2020.1078
- Sanchis, R.; Díaz-Madroñero Boluda, Francisco Manuel; Pérez-Sánchez, Modesto; Poler, R.. (2019) Analysis of Presentation Tools for Developing Training Materials. INTED proceedings (Online)3943 – 3951. 10.21125/inted.2019.0998
- Pérez-Sánchez, Modesto; Galstyan-Sargsyan, Ruzan; Pérez-Sánchez, M. Isabel ; López Jiménez, Petra Amparo. (2018) Experimental Equipment to Develop Teaching of the Concept Viscosity. Education Sciences, 4 (8), – . 10.3390/educsci8040179
- Guillem Masoliver; Pérez-Sánchez, Modesto; López Jiménez, Petra Amparo. (2017) Experimental model for non-Newtonian fluid viscosity estimation: Fit to mathematical expressions. Modelling in Science Education and Learning, 1 (1), 5 – 19. 10.4995/msel.2017.5901.
- Carlos Roldán-Blay; Pérez-Sánchez, Modesto. (2017) Virtual laboratory as a Tool for Understanding the Operation of High Voltage Lines. Modelling in Science Education and Learning, 2 (1), 95 – 106. 10.4995/msel.2017.5902
-
Pérez-Sánchez, Modesto; López Jiménez, Petra Amparo; Sanchis, R.. (2021) Project-Based Learning Applied in the Pandemic Scenario. Case Study: Fluid-Mechanical Engineering . ICERI Proceedings3764 – 3769.
-
Pérez-Sánchez, Modesto; Sanchis, R.. (2021) Sustainable Development Goals integrated in Project-based Learning in the Mechanical Engineering Degree . INTED proceedings (Online)7480 – 7487. 10.21125/inted.2021.1502
- AI&S
- SISIFO
- Tesis Doctorales Defendidas
- Trabajando con personas
- Docencia
- Docencia a la carta
- Mecánica de Fluidos. Facultad de Ingeniería. Universidad Tecnológica de Bolívar
- Mecánica de Fluidos. Facultad de Ingeniería. Universidad Tecnológica de Bolívar. Curso 2023/24
- Sustainable Development Goals and the Hydraulic Engineering
- Sustainable Development Goals and the Hydraulic Engineering. IST 2022/23
- Sustainable Development Goals and the Hydraulic Engineering. UNINA 2022/23
- Sustainable Energy Transition,” Mechanical and Electrical Engineering Must Swing Together!
- Docencia Internacional
- Docencia Reglada UPV
- Docencia a la carta
- Investigación
- Transferencia
- Publicaciones
- Objetos de Aprendizaje
- Maquinas Hidráulicas
- Bombas Operando como Turbinas
- Cavitación en Máquinas Hidráulicas
- Máquinas Hidráulicas de Desplazamiento Positivo
- Puesta en Marcha de Equipos de Inyección
- Regulación en los Sistemas de Impulsión
- Máquinas Hidráulicas. Clasificación
- Asociación de Bombas
- Ecuación de Euler. Generalidades
- Generación Hidroeléctrica. Turbinas
- Leyes de Semejanza. Regulación de Bombas
- Selección de Bombas
- Consideraciones en máquinas hidráulicas
- Mecánica de Fluidos
- Dispersión de Contaminantes y Modelos CFD
- Sostenibilidad
- Tratamiento de Agua
- Maquinas Hidráulicas
- Videos Explicativos/Simulaciones
- Videos/Simulaciones
- Publicaciones Docentes
- Publicaciones Investigación
- Objetos de Aprendizaje


Comentarios recientes